Žiška je kreativna agencija. Dobri su u sadržaju / produkciji / strategiji novih medija. Imaju sleševe jer zapošljavaju slešere. Vole da radie sa brendovima koji imaju visoke ambicije. Kada ne pripremaju komunikaciju, snimaju podkast i mese kiflice 🙂

Na četvrtom Forumu mladih lidera su nama Mija Šijakinjić i Jelica Skalušević.

Milja Šijakinjić

Kreativna direkcija / Scenariji

Milja se bavi kreativnom direkcijom i pisanjem scenarija u kreativnoj agenciji Žiška. Van Žiške, kreira Sadmics stripove, nerduje pop-kulturu, a godinama se bavila i akademskom debatom. Veruje u kreativnu hrabrost i kreativnu odgovornost. Voli istoriju advertajzinga, jer sve što ne naučimo će se pre ili kasnije ponoviti… a niko ne želi da vidi MySpace opet, zar ne? Ne voli kratke biografije, zato je najbolje da se upoznaš sa Miljinim radom kroz blogovepodkaste i kampanje na sajtu Žiške ili LinkedIn-u.

Jelica Skalušević

Direkcija produkcije / Kreativne kampanje / Studio menadžment

Jelica od menadžera kulture vrlo brzo ušla u svet advertajzinga, najpre klasičnog, kroz kopirajting. Ali, u Žiški, sa razvojem in-house produkcije, potpuno se posvećuje vođenju tima za proizvodnju video i foto projekata, od skoro i dizajn sektora. Danas, Žiškina produkcija iza sebe broji nekoliko uspešnih kampanja koje su u osnovi imale digital „hero“ video, zatim nekoliko uspešnih employer branding video serijala i preko 100 cooking videa za društvene mreže. Takođe, veoma uspešno oživljava Miljine SadMics stripove svojim vojsoverom. Mesečno Žiška proizvede preko 60 statičnih postova, odnosno fotografija za digitalne kanale, i preko 15 videa različitih formata.

Kako nastaje jedna marketing kampanja?

Želimo da približimo ceo proces nastajanja jedne integrisane kampanje na našem tržištu, sa osvrtom na digitalna iskustva takve kampanje i to kroz primere već realizovanih projekata koje smo kreirale u Žiški. Ovo predavanje će, između ostalog, demistifikovati i kreativni proces koji se ne zasniva na inspiraciji, nadahnuću ili ideji koja nas je zadesila pod tušem! Pričaćemo o tome kako zaista stvaramo u timu, kako kasnije taj rad oblikujemo u YouTube pre-roll ili televizijsku reklamu ili jedan sasvim običan Instagram post.